זכיינות - עמוד הבית
  
אודותינו
  
צרו קשר

יצירת קשר

עולם העסקים של ימינו הוא עולם דינאמי, המשתנה ומתפתח ללא הפסקה. אחת המגמות המתפתחות ביותר היא רשתות שיווק.

רשתות שיווק כוללות בעצם סניפים, המתמחים לרוב בתחום מסוים, בעלי מותגים משותפים. לעיתים קרובות חלק מהסניפים אינם בעלי אותה בעלות ומחולקים בין זכיינים שונים. יחד עם זאת, העקרונות המנחים של רשתות אלו לרוב נשמרים גם כאשר מדובר על זכיינות.
 
רשתות שיווק עשויות להתמחות בתחומים שונים – אופנה, מזון, חשמל ואלקטרוניקה, ועוד. מגמה נוספת אשר רשתות אלו מושפעות ממנה היא רשתות שיווק המתמחות במספר תחומים, כמו לדוגמה רשתות שיווק מזון אשר מספקות גם מוצרי חשמל. מכנה משותף נוסף של רשתות אלו הוא מותגים משותפים על שם אותן רשתות, לדוגמה – רשתות המשווקות מזון אשר נמכר בהן מותג מזון פרטי.
 
רשתות שיווק עשויות להיות גם רשתות שיווק של מסעדות. גם במקרים אלו ישנם לעיתים מגמה של זכיינים אשר רוכשים סניפים בודדים של רשתות אלו אך מקפידים לשמור על צביון ואחידות מסוימת, לדוגמה בתפריט.
 
רשתות שיווק מחליפות את החנויות המקומיות הקטנות והן עשויות להיות משתלמות כלכלית לצרכן. כמו כן, רשתות אלו זוכות לגב כלכלי חזק ולפופולאריות המאפשרים להן הצלחה והתפתחות כמעט ללא תחרות.
 
רשתות שיווק פופולאריות מאוד ברחבי העולם בעיקר בשל הנוחות וחווית הקנייה אשר הן מספקות, כמו לדוגמא רשת אנטריקוטה הישראלית שמאפשרת לכם לרכוש זיכיון לרשת אנטריקוטה ולהצטרף להצלחה המסחרית. בימינו, זמן הוא מצרך יקר וכאשר רשתות אלו מאפשרות לנו לבצע קנייה מקיפה במקום אחד זהו דבר אשר מועיל ללוח הזמנים שלנו.
 
בנוסף, רשתות שיווק ממוקדמות לרוב באזורים נוחים מבחינת הגעה ומספקות חנייה נוחה, עוד סיבה הגורמת לנו לנהור אחרי רשתות אלו ולבצע בהן קנייה מרוכזת. אין ספק כי רשתות אלו הן מקום אשר כדאי לקנות בו ומתאים לשגרת חיינו.